onsdag den 12. februar 2014

120214 - rock & abrikosvand

Hej Hej ! 

Idag er jeg hoppet i et par stramme sorte jeans, en slidt top og en blazer. Jeg er helt sikker på at det lige om lidt snart er forår og dagene byder på blå himmel og sodavandsis ! Jeg har alleredet taget hul på forårsfornemmelserne og har toppet mit ellers farveløse look med smykker der har farve som en abrikosvand ! 


Jeg er fuldstændig crazy in love med smykker med denne farve ! Jeg har lyst til at spise dem - lige som bolcher.. Jeg holder mig dog i skindet og glæder mig over hvad naturen kan formå på egen hånd ! 

Mine støvler er fra River Island på www.riverisland.com, min taske fra Stella Mccartney på http://www.stellamccartney.com, og mine smykker med peach moonestone, gæt engang - JEWLSCPH på www.jewlscph.com.. 

Nice or Think twice ? 


2 kommentarer:

  1. Nice! Du skal bare følge din intuition og hoppe i det første du tænker. Det virker altid på dig Malene;)

    SvarSlet