lørdag den 1. februar 2014

010214

onsdags var jeg til Edith og Ella show på det smukke Nimb i København. Jeg har jo vist jer mit outfit- her er så de bedste billeder fra showet. Vi blev budt velkommen med en sund og velgørende bloody mary - der selvfølgelig havde en selleristang som pynt - jeg spiste den - det må man vel godt ? ;) 



Der var SÅ mange fine detaljer at se - der  var især eksperimenteret med prints og farver.. Især lagde jeg også mærke til et par grønne palliet bukser og en rød palliet body med en smuk rosa frakke udenover! Jeg er fuld af begejstring for designer Line Markvardsens fornemmelse for farver og kvaliteter - og jeg G L Æ D E R mig til at se kollektionen med fingrene ;) 
PS. Drinksene blev serveret af mænd iklædt leopard butterflys - som dem i ser ovenfor - how cute is that ;) ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar